14 Aralık 2011 Çarşamba

EğİTiM...

Ben öyle çok cırcır işte kitaplara boğulan bi anne değilim çok şükür:D ama tabi ki gerekli şeyleri hemen netten ya da kitaplardan bakıyorum ama bu bebek bakımı değilde daha çok eğitim hakkında oluyor.Toprak algıları çok açık bir çocuk hergün yeni bi hareket yeni bi kelime yeni bi ses ortaya çıkıyo,bu beni çok mutlu ediyo çünkü hamileyken bunlar için çok dua etmiştim:) Artık 1 yaşımıza yaklaştığımız için bayağı bayağı hareketler algılar açık elinden tutunca değil yürümek adeta koşuyo:D Yalnız başına (keyfi yerinde olunca) 5 adım attı bu zamana kadar:) Diş dönemi olduğu iiçn her şey ağızda salyalar diz boyu:) renkli şeyleri çok seviyo ve ona konuşarak bişey anlatılması çok hoşuna gidiyo bu yüzden ona bir kaç kitap aldım resimlerine bakıyo oynuyo onlarla zaman buldukça da beraber içlerinde neler olduğunu ona anlatıyorum:D gülüyo şaşkın:)
Bu kitaplar hem yazı olarak hem renk olarak çok güzel tabi şekilleri de.İlgisini çekiyo Toprak'ın bayağı açıyo bakıyo bebekleri görünce gülüyo:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder