7 Aralık 2011 Çarşamba

İlK AyLaR...

ilk günler tüüümmm bebekler hep uyur...anne karnından yeni çıktıkları için asıl dünyaya alışmaları bi 10-15 gün sürüyo ( yeğenim 4 yaşında olduğundan ve doğumundan 1,5 yaşına kadar ben yanında olduğumdan deneyimli bi anneyim:) en azından bazı konularda...) 15 günden sonra işte o günden sonra asıl maraton başlıyor:)


Sonradan açılıyor gözleri deliriyorlar:)) yani günahlarınıda almiyim:P onlarda hayata alışmaya çalışıyor...nefes almaya gözleriyle bakmaya yedikleri yemeklere mamalara anne sütlerinesuya meyve suyuna her şeye alışmaya çalışıyolar işte hak veriyorum onlar için daha zor bir süreç aslında çünkü konuşamıyolar sadece ağlıyolar ve rahatsız olduklarını belli etmeye çalışıyolar...Toprak çok gazlı huysuz bi bebek değildi ama bütük gecelerimizde sorunsuz deliksiz de geçmedi tabiki...Genel anlamda sakin mutlu huzurlu bir bebek Toprak...çok şükür:) ama böyle koala yatma pozisyonundan hiç vazgeçmeyen bir bebekdi kendisi:)) gerçi bende şikayetçi değildim:)


Tabi sonra gözleri açılıncaaaaaa kucaklara sığmaz oluncaaaa yatma pozisyonları değişiyo:) Toprak üstüne hiçbir şey örttürmeyen örtsende 5 dk sonra açan bi çocuk yazı çok güzel geçirdik kışın biraz zorlanıyoruz sadece çorap giydirmek istemiyorum ayakları bari yatarken rahat olsun diye ama ayakları üşür diye de korkuyorum o yüzden sürekli ayaklı tulumlar giydiriyorum böyle idare edicez bi zaman napalım...

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder