8 Aralık 2011 Perşembe

TeYzE oLmAk....

Ben hep çok seven bir insan oldum hayatımda...Yani sadece sevdiğim adamı değil hayatımdaki herkesi.Melis benim hayatıma 4 sene önce girdi 27 Şubat 2008'de.ama Melis'i hep bir başka sevdim...O benim küçük kardeşimin kızı küçük kardeşim büyüdüde kızı oldu diye hep hayranlık içinde baktım Melis'e...Hayatımda hiç hissetmediğim duyguları hissettirdi bana benim minik bal arım...onu kucağıma ilk aldığım gün dün gibi kocaaammmaaannnn bir kız oldu abla oldu benim kızım kardeşini çok seven bi abla hemde....bazen ona bakınca yaşlandığımı hissediyorum:) zamanın su gibi geçtiğini hatırlatıyo bana Melis:)) Seni çok seviyorum benim güzel akıllı kızımmm:)) Anne olmak evet muhteşem bir duygu ama TEYZE olmak olağanüstü....canınızın bir yarısıda o oluyor her şeyi yaşatmak istiyosunuz ona her şeyin en güzelini...beraber uyumak kalkmak yemek yemek parkda saatlerinizi onunla hiç sıkılmadan geçirmek...hele şimdi onun Toprak'la olan ilişkisini görünce daha bi seviyorum ben senin ablanım demesini kardeşimi çok özledim demesini gördükçe böyle sarılmak sarılmak deliler gibi öpmek koklamak beni benden alıyo:)) İyi ki var bu küçük canavarlar...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder