7 Aralık 2011 Çarşamba

Ve ToPrAk GeLdİ...


Aslında bizim hikayemiz 3 sene önce başlamıştı...Eyüp'le...2008 nisan ayında sevgili olduk 2008 ekim ayında nişanlandık 2009 haziran ayında evlendik...hayat sadece ikimizden ibaret derken bir de bakmışız ki meğersem hiç nefes almıyomuşuz hiç sevinçli değilmişiz hiç mutlu huzurlu değilmişiz... niye mi? çünkü Toprak yoktu hayatımızda:) 2010 nisan ayında hamile kaldım.Eyüp çocukları pek sevmez yani bana göre sevmez (ben aşırı sevdiğim için:) ) e tabi askere gitmedi hayatın daha başındayız yapmamız gereken çoooook iş var diyordu hep.Bende tam aksine hayatı bir bebekle daha da güzelleştirebiliriz daha bereketli kılabiliriz diyordum:) (biraz polyannayımdır:) burcum:yay:) ) neyse zar zor ikna ettim bir bebek sahibi olmaya ve çok şükür ki hamile kaldım...İlk öğrendiğim an dün gibi:) çok heyecanlı bi süreç çok huzurlu sakin dingin geçirilmesi gereken bi süreç... Bende genelde öyle yaptım zaten çalışmadığım için kendimi tamamen dinlenmeye gezmeye tozmaya Toprak'ın eşyaları odası vs... ile ilgilendim sürekli.Hamileliğim çok şükür çok güzel geçti son 2 ayı hariç çünkü Toprak hiç aşağıya inmeyen bir bebekti,adeta kaburgalarıma yapışmış bir vaziyette duruyodu ve beni bu çok kötü etkiliyodu:( mide ağrısı yanması düz yatamama bel ağrısı sırt ağrısı hepsi son 2 ay beni bitirdi resmen:( ama olsun oğlum için her şeye değer!!:)) Doktorum tam bir normal doğumcu olmasına rağmen baktı ki ben normal doğurmicam sezeryana aldı beni:)ve işte o gün!! 24 Ocak 2011 pazartesi sabah saat: 09:13'de benim bebeğim geldi aramıza:) tarif edilemez çok güzel özel başka bir duygu bu,ben herekese ne hissediyosun o anda sana ilk verdiklerinde neler yaşıyosun diye sorardım hep,herkes de bana tarifi yok kelimeyle anlatılmaz derdi...Gerçekten de öyleymiş...Toprak'ın bende kelime karşılığı yok... işte böyle başladı bizim ASIL hikayemiz... devamı gelecek:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder